UWAGA!
Jeśli na karcie produktu ze statusem "dostępny"
nie jest podany czas realizacji np. "1-2 dni robocze" albo
"2-3 tygodnie", to realizacja może nastąpić zgodnie
z pkt 5.3 Regulaminu w terminie 1-28 dni, choć większość
produktów jest dostępnych szybko.
W razie potrzeby prosimy zadawać pytania o dostępność.
![]() Zapraszamy do sklepu http://www.SupermarketStrazacki.pl |
Horpol Sp.z o.o. ul. Nowa 23, Stara Iwiczna 05-500 Piaseczno tel. 227 506 249 (dni robocze 8.00-16.00) |
Nasza firma jest oficjalnym dystrybutorem tego produktu.
Wtyczkę awaryjną podłącza się po prostu do gniazda ładowania samochodu i symuluje proces ładowania. W tym momencie wszystkie samochody elektryczne przełączają bieg na „P” i włączają elektryczny hamulec postojowy. Samochód od razu jest na swoim miejscu, a ratownicy mogą bezpiecznie pracować! Wtyczka awaryjna pokazuje stan za pomocą diod LED, dzięki czemu możesz natychmiast zobaczyć, czy pojazd został wyłączony.
Jak to działa w praktyce?:
- Naciśnij klawisz, aby rozpocząć autotest
- Zielone miganie oznacza gotowość
- Włóż wtyczkę
- dioda świeci na niebiesko, samochód jest zabezpieczony!
Po włączeniu wtyczki Emergency-Plug można bezpiecznie pracować przy samochodzie elektrycznym.
W pojazdach elektrycznych lub hybrydowych nie słychać pracy silnika. Ratownicy nie są w stanie ocenić, ani nie posiadają wiedzy technicznej, aby sprawdzić, czy wszystkie systemy bezpieczeństwa działają prawidłowo i czy silnik elektryczny pojazdu jest skutecznie wyłączony. Dlatego wtyczka awaryjna:
Ponadto:
Skąd mam wiedzieć, czy samochód jest gotowy do jazdy?
W pojazdach spalinowych bez problemu słychać pracujący silnik i ostrzega przed możliwymi zagrożeniami. Samochody elektryczne i hybrydy są gotowe do jazdy, ale całkowicie bezgłośne. Naciśnięcie pedału przyspieszenia i silniki elektryczne natychmiast dostarczają pełną moc i moment obrotowy bez ostrzeżenia osób znajdujących się w pobliżu. Ze względu na wysokie momenty obrotowe silników elektrycznych, w większości przypadków nie można stworzyć bezpiecznego środowiska nawet przez „zaklinowanie” kół.
Ciche niebezpieczeństwo dla każdego, kto zbliża się do pojazdu.
Samochody zelektryfikowane są oczywiście fabrycznie wyposażone w systemy bezpieczeństwa. W przypadku poważnego wypadku system wysokiego napięcia jest oddzielony mechanizmem bezpieczeństwa. Nie widać z zewnątrz, czy ten mechanizm rzeczywiście się uruchomił.
Jest to często wątpliwe, zwłaszcza w przypadku drobnych wypadków. Nawet w sytuacjach, w których nie dochodzi do wypadku, ale zdrowie kierowcy jest nagle pogorszone (wstrząs, hipoglikemia, zawał serca itp.) ryzyko jest ogromne. Ból, skurcze, a nawet ratowanie pacjenta mogą doprowadzić do przypadkowego naciśnięcia pedału przyspieszenia.
Pojazd można również dezaktywować ręcznie poprzez „wyciągnięcie kluczyka”, naciśnięcie przycisku „Start/Stop” (w przypadku pojazdów Keyless-Go) lub możliwe jest ręczne awaryjne odłączenie układu wysokiego napięcia. Jednak we wszystkich przypadkach pomocnik musi wejść w strefę bezpośredniego zagrożenia, a nawet do wnętrza pojazdu, aby przeprowadzić pomiar.
Waga: 1500 g
Wymiary: 247 x 186 x 69 mm
Zasilanie: 3x baterie AA
Stopień ochrony: IP-44
Złącze: Typ 1 i Typ 2
Skrzynia transportowa: 280 x 230 x 82 mm
Opcje produktu