UWAGA!
Jeśli na karcie produktu ze statusem "dostępny"
nie jest podany czas realizacji np. "1-2 dni robocze" albo
"2-3 tygodnie", to realizacja może nastąpić zgodnie
z pkt 5.3 Regulaminu w terminie 1-28 dni, choć większość
produktów jest dostępnych szybko.
W razie potrzeby prosimy zadawać pytania o dostępność.
![]() Zapraszamy do sklepu http://www.SupermarketStrazacki.pl |
Horpol Sp.z o.o. ul. Nowa 23, Stara Iwiczna 05-500 Piaseczno tel. 227 506 249 (dni robocze 8.00-16.00) |
Model 450 RCC sterowany jest za pomocą konsoli z centralną kierownicą. Jeśli szukasz modelu z tradycyjną kierownicą, wybierz model Kontra 450 RC.
Seria 450 jest w stosunku do serii 400 większa, oferuje większą nośność i możliwości.
Łodzi z polietylenu nie trzeba malować ani poddawać konserwacji, przez co nawet przy intensywnej eksploatacji bardzo długo zachowuje sprawność.
Wysoka wytrzymałość udarnościowa sprawia, że łódka wykonana z tego materiału nie uszkodzi się przy uderzeniu w brzeg czy kamienie na dnie.
Polietylen jest materiałem całkowicie odpornym na czynniki atmosferyczne. Nie wchłania wody i jest bardzo trwały, nawet w niskich temperaturach, czym przewyższa inne materiały — jak żywice poliestrowe i drewno.
Może być wykorzystywana do żeglugi śródlądowej (według klasyfikacji PRS - kategoria D) z liczbą osób na pokładzie 10, oraz morskiej przybrzeżnej (według klasyfikacji PRS - kategoria C) z liczbą osób na pokładzie 6. Może być również stosowana na terenach trudno dostępnych - zalewowych. KONTRA to polska konstrukcja łącząca zalety pontonu typu RIB z wygodą przestronnej łodzi wypornościowej.
Doskonale zaprojektowana przestrzeń umożliwia pracę trzyosobowego zespołu ratowniczego. Niska burta łodzi ułatwia podjęcie z wody ratowanego. Specjalne mocowania stabilizujące deskę umożliwiają przeprowadzenie akcji reanimacyjnej nawet podczas przemieszczania się łodzi.
Polietylen sam w sobie jest lżejszy od wody, a dodatkowo łódka jest dwupłaszczowa (podwójne dno) i posiada wiele komór wypornościowych. Połączenie kadłuba typu V z bocznymi pływakami jak w katamaranie zapewniają łodzi stabilność, a przy tym szybkość i zwrotność. Nawet przy przewróceniu łódki, przedziurawieniu jednej lub dwóch powłok i całkowitym wypełnieniu wodą, łódka utrzymuje się na wodzie, załoga ma cały czas bezpieczne oparcie.
W zestawie nie ma silnika. Sugerujemy silnik 40 KM, ale praktyka pokazuje, że najczęściej wybierany jest silnik 50 KM. Bardziej wymagający użytkownicy mogą dobrać silnik do 60 KM, najmocniejszy dedykowany dla tej łodzi.
Domyślnie oferowane silniki:
HONDA BF 50 DK4 LRTU
HONDA BF 50 DK4 LRTZ
HONDA BF 60 AK1 LRTU
YAMAHA F50 HETL
YAMAHA FT50 JETL
YAMAHA Fó0 FETL
YAMAHA FT60 GETL
Do łodzi można także dokupić przyczepę (jak na zdjęciach) na które są dodatkowo zamocowane płozy. Przy zakupie z przyczepą możliwy odbiór osobisty lub dostawa. Zakup bez przyczepy tylko dostawa firmą spedycyjną. Koszty dostawy ustalane są indywidualnie i wynoszą zależnie do odległości od kilkuset do ponad 1500 zł.
UWAGA! Zamawiając łódź prosimy koniecznie określić czy ma być przygotowana pod krótką, czy długą pawęż. DOMYŚLNIE JEST DŁUGA. Łódź może mieć tylko jeden jej rodzaj i to klient decyduje który. Krótką pawęż zaleca się do płytkich rzek i akwenów. Można także domówić osłonę śruby (pierścień), ale stosować to należy tylko, gdy dno jest skaliste / kamieniste. W razie użycia silnika razem z osłoną na wodach z podwodną roślinnością, gałęziami czy patykami istnieje poważne niebezpieczeństwo uszkodzenia silnika.
* Deska ortopedyczna i koło ratunkowe mogą nie stanowić wyposażenia, patrz opcje.
Konstrukcja: ocynkowana ogniowo i lakierowana proszkowo
Układ jezdny: resor + amortyzator
Dopuszczalna masa całkowita: 750 kg
Płozy tapicerowane: 2 szt.
Rolki środkowe: 3 szt.
Rolka podjazdowa: 1 szt.
Koła 13": 2 szt.
Koło zapasowe: 1 szt.
Koło manewrowe: 1 szt.
Trap: 1 szt.
Dziobownica: 1 szt.
Przyciągarka obudowana KNOTT, uciąg 450 kg: 1 szt.
Oświetlenie LED 12/24 V: 1 kpi.
Wymiary:
Długość 5,20 m
Szerokość 1,70 m
Szerokość z błotnikami 2,20 m
Opcje produktu
Przyczepa: NIE